6 Mei 2011

Rambut dah tukar warna

perkembangan aku tentang rambut... :)



aku Risau nak tengok rambut cam kering. lagi lagi rambut aku ni yang memang sentiasa kering. Kalu tak kering.. mulalah risau tengok rambut yang baru tumbuh itu mengerinting halus.hmmm begitulah... peningkatan usia. semakin tua.. ceh tua benau bunyinyaaa.. hihih semakin rasa rambut aku keguguran gitu. tapi tetap juga tukang rambut tu kata rambut aku tebal dan mencemburui rambut haku. wahhhh...... ingat senang ke nak urus rambut tebal.. mandi dah satu hal nak keringkan pun satu hal pulak. tapii bila rambut panjang dah tebal.. sungguh keayuan terserah kan? haaaaaaaaaaaaa...

makanya... dari aku berambut rumbut yang dah semakin kering... aku pun binggung nak kaler apakah rambut ini..... bagi aku fikir jappppp!! -KEH KEH KEH


dark brown dah jadiiiiii cam rumput kering.. huhuuh



naaaaaaaa... bila masuk saloon. selak belak sample kaler rambut tu... terjatuh hati dengan kaler dark purple. dan dark green. korang bayangkanlahhh mesti cantek jugakkan kaler tu. tapiii bila dah sukar untuk memilih. aku memilih untuk tidak memilih diantara 2 itu. (ada paham?!

akhirnya aku pilih HITAM

Mungkin lebih senang nak jaga rambut hitam ni.. nampak bersinar pulak hitam yang penuh GAH ni.. Mungkin rambut aku ni tak sesuai untuk di kalerkan dengan warna-warna lain.selain hitam. kot! atau mungkin harus selalu gi treatment. uwaaa lui lui lui... TAPI kita leh jimat dengan buat treatment sendiri kat rumah. ;) haaa... bak kata infi yang saya pernah update dulu pun.. pakai mayonis pun berkesan.tapi sumpah tak pernah TRY... hihi camne lah agaknye.. ade braniiiii kah?


okay..okay.. dipendekkan cerita... mungkin lebih ayu kalu saya pakai hijaab! :P insyaAllah..... pakai bukan atas dasar orang poksa.. dipaksa sekali pun..mungkin tak ikhlas... kecuali nawaitu datang dari hati sendiri.. ;)


time to change.. insyaAllah.. suatu hari dan saatnya nanti..
amacam....?! :P

2 ulasan:

  1. wow. fantastically outstanding with the hijab on :)

    BalasPadam
  2. Hi Kiki, love your name. Sounds nice pronouncing it.
    And you have what I call traffic stopper good looks.
    Have fun and keep a song in your heart.
    Best regards from across the ocean.
    Lee.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx