10 Mei 2011

SMS yang anda masih simpan !

 macam best jer topik pagi kat HOTFM kan.. hihi SMS yang anda masih simpan . saya ade!!
Saya pun jenis yang suka simpan sms dari orang yang penting dalam kehidupan saya. eleh pendek kata.. Ntahlah.. padahal biase je ayat tu. tapi mungkin ia bermakna buat kita kan.. so... saya kan simpan selama boleh... sampai orang tu memang dah pupus dari hati saya. AHAHAH.. dasyat kan..maksudnya.. kalu saya couple ngan awak.. saya kan simpan setiap sms tu... yang penting² lah. kalu takat nak jawab "ye" tu buat penuhkan folder jer. Tapi bagi yang jelas sms panjang² jer kot.. simpan selagi saya rasa perlu. Kalu dah takde makna lagi buat saya..untuk apa saya simpan.. menyakitkan hati doe! 


so sekarang saya masih simpan sms yang ado. nak tahu brapa hehhehee!!! nak kene gitau ker? ok² kita share jer k... hanya satu folder yang diberi tajuk "iloveyoutildie"-ade 350 sms !! hahahah~~ bila baca balik..memang rasa itu sangat buat saya senyum sampai ke kemana-mana. yup... giler banyak punya sms kan... begitulah.sumtimes kia tak dapat nak ingat balik dengan senang kenangan kita... tapi dengan adanya sms tu.. haaaaa...... giler punya hebat! buat takat ni..belum terniat untuk dihapuskan.kerna ia masih jadi nadi penguat hati. ;)

AHhhaa.. dah dah.... takde topik nak update tetiba mencelah update pasal ni. haihss!

"aku rindu padamu" -alahaiiiii sweeetttt kan.. hahha! kalu orang tak bermakna dalam kehidupan... ayat rindu itu pun takde ertinya..!ye tak...? haaaaaaa


okaylah.. apa² cara kamu.. itu terpulang..janji happy! ;) love.love.love


3 ulasan:

  1. wah penyimpan sms ni..hehehe me tooo ;)

    BalasPadam
  2. kmk pun suka simpan SMS dr yg teristimewa..hik2 SMS yg menyakitkan hati pun disimpan HAHA

    BalasPadam
  3. simpan2 sementara dpt mgubat ati :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx