17 Jun 2011

gadis² kecik

dulu saya pernah tunjuk gambar anak buah saya perempuan ni kan..? hehhe tu 4 tahun lalu.. sekarang dah masin² sekolah rendah. besar dah okay. beberapa tahun lagi..dah memang boleh jadi geng melaram lah.. hihi


ini Nurul dan Azah..
eqah.. memang begini.. kalu kumpul ramai² dia mesti hangin diri sendiri. kekadang tu merajuklah.. pendekkata memang dia seorang sensitip dan mudah nak marah. hahaha! tengok muka dia takde mood nak bergambar.. kejap ok kejap tak mood eqah. hehe
ini izza.. tapi kitaorang panggil dia Delima. mak akulah yang kasi nama delima tu. hehhe~ Ini satu²nya anak abang saya. saya belom ada ada lagiii...coming soon.ceh! :P
saya dan basikal..lallaa~ nasib baik masih terer main basikal. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx