19 Jun 2011

Tentang Bapak!

-selamat hari bapa buat bapak saya.. En. Bujang Bin Jos (buat bapak² korang juga)
you're my hero.... ;) Terima kasih kerna membesarkan kami. 

#Dialah yang selalu cubit saya...bila rimas dengar saya ni asyik nak nangis jer! -kalu tak cubit saya pasti saya makin degil masa kecik.

#Dialah yang selalu buat saya takut untuk bersuara,... sebab bapak memang seorang yang Pendiam masa anak² kecik dulu. errr~~ nak berdengus pun cuak ok!

# Dialah yang membiayai perbelanjaan kami sekolah.

#Dengan sikap yang Tegas dia buat kami tidak berani untuk melawan kata orang tua.

#Dia paling tidak suka anak² dia tidur kat rumah orang lame².. *macam tak de rumah sendirik! katanya- maka itu, even abang saya or adik laki saya memang jarang sangat nak melepak rumah orang suka hati. Paling tidak pun... balik malam pun sebelum 12am gitu. cuma saya masih dihadkan time itu. mereka yang lain.. sudah punya keluarga sendiri.

#Dialah yang sanggup hantar saya pagi isnin untuk masuk ke asrama.. walau hujan atau panasnya cuaca. 

#Dia sudah mula bersikap boleh diajak berbual. Dulu takutt weyhhh.. nak mengadu pun tak kan lah!

#Dia masih turun bekerja ke laut walaupun dah pencen dari kerja gov kat hospital.

#Dilah yang suka main badminton. Dalam satu hari memang mesti pegang racket.kecuali tak sihat.

#Dia dah suka dibawak gi jalan²..mungkin sudah masanya untuk luangkan masa dengan anak² kan? ;)

#Dia selalu gado manje ngan mak.. asal mak saya cakap dia bangkang. bila saya dengar saya gelak! memang lucu lah!~ cam budak²

#tapi Kalu Dia marah... ko duduk jer la dalam bilik. tak payah keluar! hahha itu aku punya stail. 

#semarah² bapak.. takkan jauh hati nya nak marahkan anak sendiri kan. sayang bapak!

BIla saya kenang sikap saya ke bapak.. ada hal yang sangat saya rasa benci akan diri sendiri.. bila saya guriskan hati mereka.. tapi alhamdulillah..semua dah baik². maaf bapak....! =(


hadoii bila meluah begini laju jer air mata berderai... :P

okay² cukuplah tu kot.. setiap tahun sama jer rasanya ucapan ni.. cuma satu hal yang masih belom sayarasa dari bapak dan mak. hehehe bila bapak jadi wali saat saya kawen nanti. Hadoiiii..

#semoga bapak dipanjangkan usia...dan dijauhkan dari segala penyakit. 

#terima kasih jadi bapak yang baik untuk kami. 



SELAMAT HARI BAPA! 

2 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx