20 Julai 2011

"dare 2 be" a model??

Masihkah kau ingat... photo ini? 
Inilah photo sekitar 2008 dulu.. yang disnap oleh photogapher hensem like orang jepangg.. Alfian!! ingat tak?
aku ni kalu nak jadi model aku mau.. tapi bukanlah orang kalu itulah Cita-cita,Bukan! aku tau sejauhmana  kemantapan body 34 26 36 sendiri tu kan!! how lah dengan ketinggian 156cm jer wak! so cute tak? :) tengok jer ukuran dan ketinggian terus kene reject kot! tapi makcik tetap suka photography ..tak kira aku ni pendekkah.. apakah.. janji fotogenik uii!  eh eh.. abaikan.. 

Nak dijadikan kemuncak cerita.. ini kali ke 2 masuk contest yang dibuka kat FB ni.. dulu masa aku masuk.. korang tak nak vote pun. haishh.. tak layak benau aku ni kan? dah lah orang kita "like" nama FB korang takde pun yang like.. kecik hati makcik.. ingat kau ah!! :P  tapi aku yang baik hati maafkan juga sebab tiada paksaan. Tapi kali ni... Korang mesti VOTE aku.. wahhh paksa ! paksa! 
yang ada ni.. semuanya dikenakan anta photo berbaju merah tau.. aku mana ada gambar yang berkualiti terbaik dalam berbaju merah.. so.. inilah salah satunya kot... foto dari camera canggih tu. tapi yang nampak saingan "lady in red" posing ni ni jer kot! terdesak ..janji hantar.. nasib aku.. ko tak tau kan...? :P saja untuk suka² jer.. tak dapat pun takde hal.. lain orang lain caranya menilai keunikan seseorang tu kan. so..ape lagi..para² yang suka nak posing depan camera tu..meh dialukan sertai contest ni. 

Nanti contest bermula.. saya buat lagi catatan terbaru.. meh klik sini 
Kalu korang pun nak masuk.. Ingat baca dulu arahannye okay. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx