23 Julai 2011

Hizami, saya tak nak header pon!!

Kenal tak nama  nama Hizami tu.. pasti sudah jadi peminat bagi remaja² seangkatan beliau kat belog..sekarang ni kan dia buka contest -Hizami,nak header satu!!!  hehe bijak si budak lelaki sebelah pintu rumah pak rahim ni! eh eh tol ke? :P masihkah kau ingat budak itu.. kalu tak hingat..saya leh tolong ingatkan... 
http://www.budaklelaki.com

gaya ada..muka japang look..apa lagi.. !! apa lagi!! memang tip top jadi perhatian lah budak lelaki ini! ceh. puji kaw² biar mata dia makin sepettt membaca ni. ;) -hey, saya tak nak header pon.. tapii saya nak cakap pasal awak jer kat sini.. lallaaa!!! 

okay! kali ni saya nak buat catatan pasal belog orang ni bukan ape.. saje² jer, nak share belog yang saya baru follow ni.. nak kata follow secara terperinci takla.. sekadar batuk didepan pintu dia kot! Pada yang rasa² nak header dari budak lelaki ni.. sia terjah Url yang saya bagi kat gambar dia tuh. (saya dah lupa camne nak bubuh dengan nama tanpa url! hahah! )

APEEEEEEEEE?!! nak gambar full ? aloo kamu ni.. nak mbik gmbar model japang yanggg sesat disebelah pintu jalan pak rahim ni.. lalalaa!! salam kenal hizami!.. lu memang ada gaya model yang hot jaman jepun dulu , jangan marah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... semputt!! hihidunggg dia hot!mata dia manje²..tapi menusuk kelebu!tahi lalat pemanis muka!! eh eh eh memang mengulaiiiii lah :P

inilah budak lelaki yang penuh dengan gaya tu.
nasib baik i dah masuk 3series.. kalu tak nak ngorat dia sampat dapat!!  :P
(gurauan semata-mata) 
apa² Hizami memang lelaki encem bermata sepet.. kalu ngorat awek.. pasti awek suka!


Okaylah... buat stakat inilah tentang pemilik belog baru yang saya follow. nanti kita selongkar pasal belog budak² lain pulak ye. korang follow lah sekali.dan pasti jangan lupa follow i selalu. sayangggggggggg kamu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx