31 Julai 2011

lepas tamat perbarisan..Ribut datang! (Port Dickson)


Baru je semalam saya postkan entry pasal adik saya tamat latihan tu kan. tapi di situ juga lah berlakunya Angin kuat dan hujan lebat.. setelah tamat sesi perbarisan tamat latihan dorang.

Seperti yang sedia maklum kejadian ni berlaku dalam tengahari.. Alla MAha berkuasa!
memang sedih lihat ni.. nasib baik tiada kemalangan nyawa dilaporkan. tapi saya mngikuti dari facebook..dan blog mereka yang ada ditempat kejadian. memang mereka kata angin kuat sangat. nak sebut pun i rasa takut.

semoga mereka dan dikita masih dilindungiNYA..











adik saya pun belum call lagi.. so agak risau lah. munkin disebabkan talian telefon terputus makanya dia tak dapat nak hubungi kitorang dulu. mesti dia dan yang lain pun turut rasa masih cemas sekarang ni.. nak nak pulak depan mata sendiri berlakunya bencana ni kan. Alhamdulillah.. Mungkin ALLah bagi kesedaran buat kita semua .. agar tidak terlewat untuk kita ke jalan yang diredhai nya..semoga adik saya dan mereka yang lain juga selamat...


Ya Allah,kau lindungilah mereka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx