1 Ogos 2011

dah reti nak drive kereta auto ! yahooo

helooooo.. dah 9tahun saya miliki lesen memandu... 6 tahun saya drive manual car.. tapiiiiiiiiiiii baru saya tahu saya ada juga mampu drive auto car!

hamboiii... nak tunjuk juga ler kita ade pandu kereta auto kan!

wajah ternyata bercampur gah bangga! tapi kalu dilihat cam cuak pun ade kan.!! hahah tak tak tak.. memang perasaan cuak takde.. yang ade rasa " ehhh... pandai pulak kaki aku ni control mana nak tekan break dan minyak dengan sebelah kaki. cehhhhhhhhhhhhhhhhh... berlagak siot!
kenapa tetiba drive auto?

begini alkisahnya.. kebetulan 2 3 hari ni.. bila saya drive my kancil.. mesti ada bunyi ².. di celah mana pun rasa confius.. tapi rasanya seperti datang diarah tayar. sebab bila berhenti.. takde bunyi gangguan besi tu..so,saya suruhlah abang ipar saya ni.. test drive my car... 

dari situ.. saya kene drive kereta wira abang ipar i ni la.Dahlah saya ni memang tak pernah lansung nak drive auto gear! kaki pulak nak tekan bila.. jadi.. dia gitau lah.. test drive dulu kejap... sekian² dia gitau.. barulahh okay! memang terbaiklah nak drive auto ni! barulah saya tau kenapa orang suka drive auto!!! kaki kat lenguh nak tekan padel clush! 


makanyaaa... saya dah boleh reti nak drive auto car dengan yakin!! ;)

1 ulasan:

  1. kamek sik suka drive auto.rasa sik puas kiki.lagiklah mun dekat highway...cepat ngantuk

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx