20 Ogos 2011

TERbeli juga lah saya! hoho


fuhhhhhhh...berbelit² jugak lidah i speaking ngan mamat iran ni.. ;) haha! tapiiii dorang memanggg encem kan. tengok mata.. lupa kan hidung.. tengok hidung.. lupa ngan mulut..! Haaa tapi dorang cakap memang bunyi dia bergulung² bunyi suka kata. ke lidah dorang pendek.. hehe taklah kan.. mayb yang nak daftar mbil lesen tu jer kot.. lidah dia pendek tapi bulu mata panjang melentik oii.. ;)

cukup..cukup..cukup.. !ni saya nak cerita pasal masa rehat tadi,saya ke mana jer!!

Tadi tengahari saya sempat kuar bersama Lina kat Spring. Memang hanya untuk habiskan waktu rehat..niat bukan untuk  shopping tapi jenjalan jer..... tapiii kalah juga dengan kata-kata lina untuk membeli anting. Eh.. kebetulan ia murah..saya sembat jugala dalam 4 bentuk. hisshh.. suka tau cucuk² orang suruh beli. uh..
satu lagi.. dah siap bergantung kat cuping telinga dah. hehe! bunga² cantik kan. ;)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx