17 September 2011

makcik pakcik.. saya nak kawen dengan anak pakcik makcik boleh?

hehe, kalu takde adat, dan saya kaya.. hehe saya nak masuk meminang je jejaka tu.

tak sampai depan gate lagi da kene halau penyapuk. adoiyai.maunya nak pinang scha punya. hikhik jangan marah.. awal aashari memang ferevet retis saya.

tapi takpe lah, itu kalu saya mampu nak masuk meminang. haha! sadis,nak tunggu da sampai 29 tahun ni.tak kunjung tiba pembawa rusuk kiri i. humban weh humban. :p
kalu nikah dapat baby lah untie.. macham saiyeeeee :P

-oh sedar!
tak baik cakap begitu. DiA da tentukan semuanya,tak baik mempercepatkan apa yg dilewatkan olehnya..mungkin dia nak kita lebih matang dalam menilai sifat,lelaki jadi sorang suami kepada sorang bapa kepada sorang datuk, pastu sorang legend. hamboi tersedak lah mereka yg mereka diri tu legend. hehe

da la wak,nanti jodoh tu datang tanpa awak duga.. top top awal ashaari depan mata.confirm darah naik,terus pitam. humban humban lagi. haha

eh,korang ni. aku guna simbolik nama Awal tu sbbnya saya suka dengan cara dia . tak hipokrit. (betul eh ke salah-awal? :p tak banyak dengar gosip dgn pompuan sana sini. gf is gf . berteduh rasanya di bawah gerabak rumahtangga la kot.sejuk gitu.

chop2.
da berbelit cerita saya ni kan! haha pening otak memahami. arh xkira nak awal awal awal juga,nak awal tido lah malam ni. hehe korang ni suka tau,salah paham.

mari kita tido awal... :) supaya esok terasa segar. gudnite sayang2ku. muahx!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx