30 September 2011

Perut oh perut kenapa engkau sakit... macam mana aku tak sakit..kamu makan durian! ;(

Selamat hari Jumaat semua!! mesti banyak yang tak sabar nak bercuti hujung minggu kan.. ? ;)
Seronoknye korang. Jangan dilupa orang yang sedang bekerja hujung minggu wak.. (saya ler tu) sedihh nyee..watudo kerja pun kerja lah..


Nak mengadu lah kejap kat korang. Saya ni ade masalah kot makan durian. asal makan jerrr.. mula lah perut saya ni mengade² kemulasan.Kemungkinan durian tu kan panas.. saya punya suhu badan tak lah aktif panas.. agak suam² gitu.Adakag itu alahan bila saya  makan durian. baru jer makan 3 4 bijik kecik tu.. rasa kung-fu pulak dalam perut. kesian. 

tapi kalu durian ini di cicah sama "sagu" ..tapi kat sini panggil "sagon" nyummmyylah taklah 100% durian itu terasa lemaknya... tapi saya bukan tak suka durian ni..cuma tak minat kot. takdelah sampai cium bau durian pun terus lemas kan.. ;P cuma tu lah bila makan.. terus jadi sakiit² perut lah.. sampai sakit nak tido lah.. macam² tak sakit pun boleh buat penyakit.. itu bagi saya. tapi makan sikit pun jadilah dari tak makan lansung.

durian berhantu :P..... sapa hantu durian?? 

Tapi pada pengemar durian di Malaysia jangan makan Panadol, air bergas, Lawan buah durian seperti manggis (atau buah yang sejuk sebab durian buah yang panas) dan juga sebarang ubat-ubatan. Kalau korang degil lantak koranglah... beware..

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx