23 September 2011

Rasa tak sihat menguasai diri ;(

Semalam saya memang tido awal sangat. sebabya..rasa tidak sihat jer 2 3 hari ni.
perut cam tak enak.. kepala baru serang pening² semalam. badan pun rasa kejap panas jap okay.. jap sejuk.. haihhsss.. apakah itu tanda nak demam? xmoooooo!!


tekak rasa panas lah wak.. kepala rasa berat jerrr.. hmmm ni mungkis kerna rasa tak enak perut kot. ape je saya makan sampai rasa tak okay ni kan. adoiyaiii.. 
-senyummmmm... walaupun sakit! tapi ni bukan kiki arini ye.. gambar lapok 2 3 hari lepas :P
bila telan jer 2 bijik panadol.. ape lagi terussss layan tido.Bangun pagiii still juga rasa tak segar. badan so rasa tired. tak sukaaaaa!! hmmmmm tapi still masuk opis lagi dengan mata yang layu dan malas ni. 

Tak sabar nak balik.. huhu!! nak rehattttttttttttt~

1 ulasan:

  1. get well soon Kiki..num aik byk2 k. rehat byk2 juak.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx