18 Oktober 2011

Beronok-ronok dengan Penyokong Manchester United !!

Pasal Bola sepak aya pun ada semangat kesungguhan menyokong~ apa lagi bila team saya beraksi!! nak² pulak match dengan Liverpool! lagi² start awal.. Terus saya plan nak tengok kat luar. ;)

Kalu diikutkan plan tu dah terlebih awal dengan sumone ni.. tapi cam tak menjadi jer. saya bawalah diri bersama geng² MAN U ni.. ;). Mungkin Dia takut kot, maklumlah dia FAN Liv! hihi okay² abaikan pasal si dia tu. 

Saya sampai awal kat area batu3 ni.. ni tempat dorang selalu turun melihat perlawanan bola! Tapi saya singgah dulu bersama kakak dan abang ke Mcd berhampira. Dorang ni tak pergi tonton pun.. sebab nak balik kampung.Cuma saya kat disini nak tunggu Riza dan Isz sampai. Punyalah dah start dah game barulah dorang muncul. Memang pack woh!! nasiblah tempat dah reserved. senang hati sikit nak melihat. tambahan skrin depan ni jer.

AYuh... layan gambar dibawah:





Mesti dah semangat giler Liverpool nak memang tapii punah jua bila Man U menyamakan goal. ;)

Memang meriah kat sini weyhh!! masa masing² dapat score tu.. memang giler bersorak!! beronok² rasanya sampai dah tak tau sapa yang score masa tu.!! happpening giler babe!!! :)

Manchester United-1    Liverpool-1

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx