12 Oktober 2011

Hari Lepak!

Pagi² isnin lagi dah bangun..**ngantok satu hal. malas dua hal** he²

Demi cik Zainor yang ada class bahasa sarawak tu..saya kenelah bangun nak hantarkan dia kat Unimas,Kota Samarahan. Jam 8pagi dah  gerak dari Muara Tebas(whooppss..!!kantoi laa tempat kediaman! :P 

Inilah Unimas.. buat julung jalang kali nya saya ke Sini. Serius,tak pernah sampai lagi.sumpah,besar kawasannya!kesian betul pada student kalu yang terpaksa berjalan kaki ke kelas. Lepas jer antar zainor, saya mencari² darlings saya untuk breakfast! Dah alang² turun ke town apa lagi.. santapan dulu la!


So,jumpa Hanizah untuk Breakfast kat Satok. Ajak sekali pekerja baru dorang ni.. yang cantek lagi tinggi. ;)

namanya: meyra !


Saya pula lepak dengan hanizah. Haa..Mengular lah Hanizah tu. Ke sana- sinun- ikut dia.Last² ke saloon jugak. Pasalnye pagi tu saya tak sempat nak cuci rambut,memang rasa tak best kalu nak kuar jejalan. 
kang kene slap muka!! haha tiru mata nizah!!sepettttt dan kecik :P

at RATU!

Sampai waktu tenghari time lunch.. kitorang kidnap Hazimah pulak. memang hari tu makan jer keje saya weyh! Kami kidnap pompuan tu kat Unimas kuching ni.Dekat sikit, dari yang Unimas Kota samarah tu.

82 girls! Sharifah Hazimah , kiki hanako, sharifah Hanizah- saya bersama puan²! saya jer lagi yang tak kawen-sabau! masing² dah ada 2orang anak YOU!!! hmmm terasa i!

kami lepak kat McD- batu 3! 
lepak punya lepak.. masing² dorang mengular! hahaa~ nasiblah hari isnin saya cuti,kalu tidak mana dapat nak mengular sampai jam 3petang. haha~ seharian saya melepak isnin lepas. giler lama tak gossip girl!

Selesai sidang perjumpaan, masing² masuk ofis. saya blah ke rumah lerr! *tired*

4 ulasan:

  1. lamak sik lepak d MeKdi ehhss.. Best jak ktk dapat lepak ngn kawan2 ktk ya...

    BalasPadam
  2. siney RATU ya Kiki? Cam best jak koh..hahaa

    BalasPadam
  3. @amir: hihi yalah.. kmk dah lamak sik lepak². memang best!


    @mizz coki : Ratu kat satok.. sik jauh dari kedai WANDA...tapi wanda blok sebelah.. :) urutan okalah..tapi yang cuci my rambut.. xberi kepuasan kmk.! haha :P syhhh

    BalasPadam
  4. lepak lepak makan makan sembang sembang .. sempooiii

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx