15 November 2011

okay... kita sambung lagi pasal percutian ke Brunei.

Dalam jam 1pm ,4nov11..kami pun sampailah ke airport Miri..dan dijemput oleh kazen saya lah ;)



dari miri ke kuala belait dalam sejam jugak lah kot.. ;)
sampai sudah kami nih bah..
Pertemuan yang memang menggembirakan.. juga sedihnya tidak ketinggalan. hihi maklumlah.. adik beradik camne pun tetap dirindui.. dah nama darah daging sendiri ;)

ini nurol dan nbeel -anak saudaraku..semua nya dah besar.. dulu masa sampai kuching.. kecil  kecil belaka..
cousin mengazen semuanya datang ;)
dari petang sampai ke malam memang riuh jer kat rumah untie i. hihi maklumlah.. orang kuching datang.

menjamu selera bersama²

ni untie i.. akak kepada emak saya lah.

amy-kazen.. anak bongsu untie saya. ;)
alhamdulillah.. still sihat untie saya ni.. cuma masalah kaki jerlah.. maklum dah berumur.. kaki selalu sakit. jalan pun dah slow.. tapi terpancar wajah gembiranya melihat kedatangan kami ke sana. mau tidaknya dia selalu berdoa agar adik beradik dikuching akan jenguk dia dibrunei.

anak saudataku

memang sporting abissss.. "peace"!

hari pertama dihabiskan dirumah saja.;)

tapi petang tu sempat saya temankan amy ke tempat akak inah berniarga kat pasar ;)

inilah tempat nya.. berjual ikan





jalan-jalan kat pasar sekejap..then kami balik ke rumah.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx