1 November 2011

Rojak Ayam paling sedap!

Assalammualaikum semua para-para pencinta! selamat pagi ya... semoga hari ni sihat saja.

Seperti tajuk diatas.. begitulah isi kandungan hari ini. ;) Tapi ini kisah minggu lepas. Baru je kesempatan nak bercerita. Kalu ada perasaan kat FB saya selalu dok cakap pasal nak makan Rojak Kuchei.. akceli, rojak Kuchei tu PEMILIK nya yang nama Kuchei. Oleh kerna rojak ayam yang dorang masak tu sedap.. sampai kebanyakan mereka yang lain pun cakap rojak kuchei. PADAHAL kuchei itu nama orang. :P

perghhh.. BMW.. hihihi kunci dia Proton! kelas koooo jimah! ;) moga-moga suatu hari dapat  miliki BMW tue!

Ini Puan Jimah tu.. @hazimah!
Sejak menjak ngan dorang ni.. saya memang kuat makan. Harap² Kilogram saya mendadak naik. hihi..

Nanti jangan lupa kalu datang kuching..singgahlah ke Rojak-Muhammad-Kuchei ! 
Kalu dah makan.. esok esok pasti nak lagi ;) rasanya memang cukup enak!

4 ulasan:

  1. Nampak macam sedap tp ntahlaa bilanya boleh sampai Kuching nun,huhuhu....

    BalasPadam
  2. Lamak juak dah kmk sik menyinggah d sia... Pelayan sia peramah juak... Macam dah kenal bertahun2 jak...

    BalasPadam
  3. Penah dgr..tapi lom pernah makan n rasa.nampak mcm sedap jak. ada rezeki lak mok try la. Besar juak ayamnya owh..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx