23 Disember 2011

Nak wajah segar..kene amalkan tidur yang cukup! ;)


salam jumaat yang indah......
Pagi ni terasa lapang dihati..rasa happy semacam..rasa cantik sekali. wakakaka!! larikkk mati kene baling oren!! haha~ Takdelah.. ade hari kita rasa macam lesu.. make up camne pun.. kalu dari hati..tak ceria.. muka pun rasa tak best kan. haaa.. mesti korang pun camtu gakk...ma!

Begitulah aku.. terasa berseri² sikit hari ni.. haha! bukan sebab aku make -up lawa. tapi pasai tidur aku cukup malam semalam. mata pun tak bengkak menghitam.. tu bengkak memang bengkak asli. nak buat camne bubuh timun tiap malam pun.. begitu gak...(letak ke?) :P addelahhh sesekala tu.

Tapi.. yang paling penting..kalu tidur dan rehat yang cukup dalam disemai dalam diri anda.. CONFIRM.. hari² wajah anda rasa sentiasa cukup bernafas dengan sempurna. ceria rasa semacam nak dapat rumah banglow jer rasanya. hihihihi~~ okaylah.. semoga anda pun berbahagia dihari penghulu segala hari ni. ;)

happy weekends.. happy Natal day! :P *muahhhh!

1 ulasan:

  1. anda sgt cun n hot stuff..tahniah2 hehe admire plak :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx