12 Mac 2012

Hantar Fizi kat Airport :)

helow bebe~~!! tenggelam timbul adalah rangkaian baru aku. AHHAH!! agak² kalu dibuat kuak lentang memang baik di Tendang saja keluar. haha! sorry yer.. sibuk seminggu ni.. sibuk kediri! :) Okeh.. kita teruskan cita yang aku nak korang baca ni. 


at airport kuching! :)
mak bapak dating kat luar nun!! heehe~ :)


Naaaa.. with fizi(adik ku)Dah makin tough body dia!


Last weeks.. ahad.(04.03.2012) aku tak keje.. sebabnya nak hantar adik aku ke airport.. balik Klate lepas 2minggu cuti. Lepas ni.. mungkin lambat lagi dia nak balik Kuching. 

Selain aku... family akak imah aku pun turut ada kat sini. tu fesal yang mata besau ado! hihi Yang lain tak sempat nak pergi hantar.. takpe, panjang umur.. pasti jumpa lagi kan.:) -cehhh macam aku lak yang pergi jauh. Kebiasaaannya hari ahad memang ramai orang kat airport tu.. naik pening mata i melihat. haha! maklumlah cuci mata sekali sekala. terus cantek lulu mata i kan kan kan.. :P


bersama feqah yang dah semakin membesar dan meninggi.. adoilaaa... 2 tahun lagi boleh jadi geng aku nak jenjalan! 

bersama emak ku yang paling CUN!

anak dia pun nak CUN jugak! hahha :P

Kalu diikutkan flight fizi jam 4.30 petang tapi delay sampai 7pm..  Nasib baiklah ade kawan balik cuti bersama.takla boring sepanjang perjalanan tu.




Amin Ya Rabbal A’lamin..

3 ulasan:

  1. who is fizi, ur bro @ ur bf?btw i really love ur smile..x jemu mata memandang tau..indahnya ciptaan ilahi (^__^)

    BalasPadam
  2. hamzah:hihi terima kasih daun keladi ;)


    hardy: fizi ni adik i..:)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx