7 Oktober 2012

OH! Sunday...

 Assalammulaikum.. :)

Selamat hari ahad buat semua. Pasti hari ni banyak yang keluar jenjalan kan. Wahhh Bestnyer korang. Aku pun keluar juga.. tapi masuk ofis. ( apa class) heeee.. takpe lah. lagi pun cuti pun aku bukan ade plan sangat masa cuti ni. kekadang mesti rasa kalu ade boyfriend atau suami.. indah kan.. mesti nak kuar beriadah. 

Tak mengapa. Nanti merasa masa² itu. kahkahkah... 

OH ya... Bila dah boring sangat kat ofis, baru aku rajin nak jelajah blog. Banyak dah blog aku tak follow. selalu jer terlepas kisah² korang. heheh (nak jugak ikut perkembangan tu.) yerlah... kang dah dah kata jadi follower tapi tak following pun kan.. hehe.. aku kalu free and rajin akan ku terjah kisah yang menarik tu. :)


OH SUNDAY !
Cuma yang aku perasan, aku dah kembali rajin mengupdate blog ni. walaupun dengan cerita ape tah kan. Korang janganlah rasa cam "ehh takde kisah pun nak update" itu namanya, panaskan enjin nak beria² sakan update blog. haha! boleh ploq gitu. 

Sebenarnya aku bukan takde cerita. tapi kekadang tu malas sangat. taip 2 3 perenggan. pastu BACKSPACE sampai habish. so camne nak publish entry kan. haaa.. idea tu dtg setengah jer.korang pun mesti ade gak lalui keadaan camni. heee kalu tak backspace.. save kan sajer. pastu melambak kat draft. WTH!






okay okay aku sampai disini dulu. hahahha! aku pun tak tau nak carut cerita apa lagi. hehe!!
 naaa... aku sajikan nora danish dengan senyuman manis ni kat korang :) have a nice sunday!
 BEAUTIFUL awwwww! hakak sukaaaaa





Amin Ya Rabbal A’lamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx