14 Oktober 2008

AKU KEMBALi HAPPY

ahad..12 october 2008

dengan segala mud yang aku ada.. mmg buat aku rasa borink..tension.. kosong.. lantas aku harus hiburkan dan kuatkan hati sendiri.. satu2 nya bestfren aku kat sini,harus lah dia yang menjadi teman aku ketika aku ingin mendamaikan diri.. ^_^ *wahhhhh bahasa

kadang2 orang pandang senyum kita..katanya kita penuh dengan rasa bahagia... senang.. apa orang tahu twntang sebalik hati kita.. kan? jadi tidak dengan apa kira pun..aku bersedekahkan senyuman mudahan2 dipermudahkan ketenangan pada hati kita. =D

.... ok berbalik kisah hari itu..aku ajak lah cik adik zie ni.. akceli dia tak mau keluar..tapi aku paksa jugak..dengan alasan yang patut.. thanx ya comel.. teman aku bersuka ria.. hahha

memandangkan tengahari tu aku tak makan lagi.. so kitorank terus ke TJ untuk makan. psst zie ni segan pulak bilo aku nak lanja dia..aku makan nasi goreng ayam wif sauce.. aku ikhlas lah zie. moga2 badan kita cepat naik..wakkakak~

zie asyik je makan mee.. aku tgok mee ni aku rasa muak je.. opss... ampun kalo sedap ko makan.. makanlah ye..

hiks.. cam beraya lak ye.. agaknye rumah terbuka kat tj tu..tp makanan bayo sendiri..

sudut sini plak.. pssst...

milo dan mineral aku punya... coke large harus zie.......... *mmg berlubang lah perut zie minum coke tu.. wakaka ! dush dush dush!

lepas makan.... kitorank ke parkson lak saje nak jalan2... zie sempat nak timbang berat dia.. huhu *brapakah? aku tak hingat.. aku versi mls nak timbang segala..pasal aku tau berat aku mmg tak bagi kepuasan hati aku.tp aku gigih nak naik berat bdn sekrang.. makan..makan .. makan!!!

senyuman kami untuk blogger serantau.. hiks

adoiyaiiii sekepingg je badan aku kan... wakakak tapi tetap lagi cun ma.. *t dah kawen taulah badan tu naik sendiri...*tetapi harus bijak menjaga jugak.. kalo laki korank gatai ngan cewek lain.. korank cucuk je mata dia! biar hitam terus penglihatannya!!wakaka aku versi kejamm!!



...kitorank ke TJ lagi pasal nak beli nasi yang mini(abg zie) pesan.. huhu then kitronk terus ke the spring.. makasih zie teman aku hari tu.. sekurangnya aku sudah kembalikan keyakinan aku.. hiks.. muahhhhhhhhhhhhhhhh!!*thanx to ceera alwez memahami aku kadaan aku jugak ..

9 ulasan:

  1. Wah orangenye page kiki..he he..kiki apa kaba kitak tek..lama tak masok sini, sekali masok dah oren you...cun2!!!

    BalasPadam
  2. pssstt..mek mun tgh xda sen, nang ada liat ckit nk diembak kuar..hahaha. segan ba kuar xda sen.

    nasib bait tak lanja..hahaha
    makseh jwak yunk :* mwahhh
    psssttt baju levis ko jgn lupak ea..hahaha :D

    BalasPadam
  3. wah2..
    da heppi...
    guddy :D

    Ooo z penceria kiki ey..hebat!
    bila nk ceria kn shafie lak. :P

    sonok tgk korang nye pic..
    mmg suke pic2 ek..
    all pic nice..cun..lawa..ahaha..(terlebih puji lak)

    BalasPadam
  4. wakakaka..kurus benar ko yang..=P

    takpe, nanti naik la badan ko skit2..

    BalasPadam
  5. lor...naper ni yang..
    nak naik kan badan, amik la isi kita yg terlebih2 ni skit..huhu~~

    BalasPadam
  6. happy2 la kiki..
    kita maseh mudak bah..just enjoy ur life to d bits..
    probs always occur.xda probs bkn life la kan..
    so take care!

    BalasPadam
  7. kurus seh ko..aduihai..

    hadapi ngn senyuman ek yang:P

    BalasPadam
  8. apa yg spesel kat spring ya?kamek smpat pegi masa balit ari ya tp sik nemu apa2 yg best.heehe

    BalasPadam
  9. kiki,
    nanti bila wanie trun sana,
    blh lah kiki kenalkan kwn kiki kat wanie kan,
    hehehehehehehe:)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx