22 Oktober 2008

MEE HONG KONG

Lunch tadi aku makan dengan Lina.. sibaek Lina ni makan ngan aku.kalo tak jadilah semalam nye. . huhu~ balik rumah baru makan. kalo gemok takpe lah jugak leh diet kan.. ni dh lah keding.. lagi tak makan... mamposs yo!
lina dan nasi ayam favret dia.. yuhuu* akceli hujung ni banyak cina2 je pasal gerai nya pun kebanyakn peniaga cian je.. hahah~ tapi aku tak lah beli kat situ..aku pesan kat kedai sebelahnya... ^_^

ini dia.. mee hong kong dan soya bean~ takselera nak makan nasi hari ni...
ingatlah aku,pasal tak makan semalam... tp balik rumah tu aku makan waktu malam.. jam 8.30 gitu! 1 hari makan sekali je nasi... mana tak badan aku lemah babe.pas makan segala,aku rehat jap then mandi... agak2nya leh lah tido awal kan... ye.. dalam 10 lebih gitu aku tido.. tp masalahnya aku asyik terbangun time tido.. riso aku.. otak aku set nak tido..supaya aku segarlah pagi nya kan.. tp mlm tadi aku terbangun 4 kali gitu.. penyakit ke apa kah itu? ke otak aku ni berpikir banyak sangat ke? sampai asyik je sedar time tido.. adoiiyaiiiii!! sampai aku sendiri bingung dengan kedaan ini..

harap nye malam ni taklah gitu lagi.. badan2 pun rasa sakit2 je.. tenat je rasa otak aku untuk paksa diri aku tido.. wakakaka* SE.Ri.Us babe!! -mungkin korankpun pernah rasa gitu kan..? capekkkk dibuatnya!

6 ulasan:

  1. aku pun dulu selalu cam ko yang, hati tak tenang, mula la asik terjaga je..

    masa ko sms aku dah tido mati.. penat betul badan aku nie sejak dua menjak nie..

    BalasPadam
  2. iskkk...tenngok mek diat mee hong kong tak ya ki...dah lah mek tok gila meee..cittt

    BalasPadam
  3. makanan tu sedap...
    post cni..hehehe!!

    BalasPadam
  4. da muak nasi ek.

    hari2 mkn sampai tatau nk mkn pe da kn..huhu

    BalasPadam
  5. yay!!!
    dah tukar...
    xmakan nasi ayam lagi

    BalasPadam
  6. akak suker bihun kung fu...
    sedaaapp..

    wattccchhhaaa!!!!!

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx