28 November 2008

my gulfren ♥ wif ceeramoon

oppppss.. ampun kan saya ya.. n3 saya ni.. asyik je gmbar yang sama..tapi aku tak kisah lah... aku nye belog kan.. janji saya suka kan nya.. kamu juga turut suka. mari kita sama² suka ..! =)

ni gf aku ni.. ceera aka cerot.. hiks..

aku suka pix ni ceera...

u see ceera manja aku heheehhh aku sedikit garang wooo muka tu..bukan sedikit lagi..sah garang bila tak senyum =D hohoho miss u la ^_^

sweetnye kan... cam best lak kene kandid camera ni.. cehhh~ ni plan kitorang wat sibuk² tgok muka partner.. wakakak~ hidup babe!!

ada cam twin tak?? haahaha twin tang baju tu lah... =D

bestnyeeeeeeeeeeeeee time ini. bila lagi lah dapat ketemu mereka lagi. huhu december ceera sudah tawen =( nanti aku kawen ko datanglah ye*tetttttttt tetiba!! hhah~

5 ulasan:

  1. tempek jek ki...mek suka diat ktk duak posing² kowhhhh...

    hehe

    BalasPadam
  2. hahahaha...

    harus ku datang time ko kawin kang, tettttttttt jugak.. =P

    memang best sume gambar...

    BalasPadam
  3. ala...xle datang ke???

    huhu..saye juge merindui km00...

    wawawawa...

    soh la sape2 sponser datang cni...

    huhu..onald ke??apakah???

    hiksss....yah yah yah!!

    BalasPadam
  4. ade keserupaan gitu..
    yup2 baju tu :P

    kira rapt jgk kiki n ceera ek..

    dua2 lum pnh jumpa lg..
    satu masa hrp dpt bertemu jgk =)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx