28 November 2008

PHOTOSHOOT-frenship

ahhah caye tak kami jadi model baju persahabatan kami lah.. wah kangen banget sama ini waktu ya! apa² tabik spring kat alfieanz kerna buat saya amat puas hati dengan pix²nya

oohhhh.. tetiba aku merindu nih..camne syg²ku... nak jumpa la.... =(

ini photoshoot paling best dan happening sangat kan kan kan?

kalo tak over tak sah.. haha~

nemo..sudah² lah tu yang... abeh tetek ku dia nak tenung..wakakakkak~ sesungguhnya aku my gaya kat situ =D




cam rakan kongsi gelap je ni.. hehheh~




ceera dengan gaya tersendiri... apa lagi nemo kasi muka garang babe.. linda cool.. ohhh aku sudah jenuh ke? wakkka~

ini pun aku suka... ooo nemo kat depan la=D


sila geli... ohh lesbo ku.. hahahah~

kesudahanya.. kami hanya photoshoot dibilik hotel bukan di studio.. aha~ gud job ya fyan... pasti kesemua kami ni sungguh berpuas hati dengan kerja anda.. wah gitu.....~


note:

selagi ada pix aku tempek.. haha~ jgn ko marah =D

5 ulasan:

  1. ala tomey nye baju korang....jeles la..kurus2 jer...

    BalasPadam
  2. nice kn..

    ada bayang2 gitu.. sukenyeeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  3. menjelez la....
    eeiii....huhu!!

    BalasPadam
  4. nice captured...
    soka tgk time photo masukkn tngn dlm baju... stylo gitu...

    sweeeet

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx