20 November 2008

NYUMMY CUCUR AMBAL...


hari ini aku bawa bekal kat ofis.. ala.. untuk breakfast la... bawak cucur ambal.


nyummmyyy sedap u.... lagi makan dengan sos nye..


muka cam ambal ke? hahaha~ ye sesekali menempek wajah teletubis ku*gine eh eja.. ^_^

......pagi tu aku dah nak turun keje dah.. mak aku pulak baru je nak panaskan minyak dalam kuali.. aduhhhh~ terpaksa lah aku tunggu... tapi ianya lagi enak bila makan panas².. heheh~ time panas² dalam kereta tu lah aku sempat jugak menelan cucur ambal itu... =D


....petang nanti saya nak pergi beli donut chocolate tu lagi lah.. ermm terasa nak makan ^_^

8 ulasan:

  1. sdp ye...
    so pe lg..
    hulur cni ckit..hik3 ;p

    BalasPadam
  2. lor kty pun ari ni bawa cekodok..kekeke

    BalasPadam
  3. Kiki.. Cucur ambal? Ambal tu ape ye? Ke memang nama dia cmtu?

    BalasPadam
  4. dik cucur ambal tu ape? akak tak fahamlah, hehehe sorry ye.

    singgahlah blog akak ye.

    BalasPadam
  5. seap kan dek cekodok ni mkn pagi2..akak pun selalu gak beli cekodok time bekfes..ambal tu apa dek???

    BalasPadam
  6. heheh ambal tu sejenis binatang.. heheh yang org dpt kat laut pantai la gitu.. hehe dlm bahasa ingeris bunyi nya cam bamboo pa tak.. tak ingat.. tp mmg sedap.. seafood la..

    BalasPadam
  7. dah lamak sik merasa ambal.huhu

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx