16 Disember 2008

bola² merah !! cantekkkk

aku nak jugak mbik pix kat sini.. heheh rasa cam nak bawak balik je bola² merah tu.
peace yo..@!!!-
yeahh.. opppss... adakah badan ku semakin berisi.. cehhhhh~ statement tak leh blah ok!! lepak sini kejap je.. ^_^ semata nak mbik gambar ngan bebola ni. sibaek la ise leh layan kerenah aku ni... ^_^

7 ulasan:

  1. wah cumil bola2 tu....tp kiki lagik comel..hehe

    BalasPadam
  2. eliyashka;
    ha a comel kan... eh daku cumil lagi ke.. sama cumil seperti kmoo kan.. ahhahah wink*

    BalasPadam
  3. :) amboi cik kiki kita tok...

    makin dengan ise.. makin suka nya bergambar. Kinek tok dah ada tukang ambik gambar la.. hehehe... :)

    bagus la macam ya.... muka nampak berseri sebab hati happy.. :) Go Girl... :)

    regards ~ Ms. TuliP

    BalasPadam
  4. delima..
    wahh kita bukanmain hebat gik dah ada blog..haha bgus² patut lah sonyap gak. tok duhal keja nya molah blog.. hahah

    BalasPadam
  5. amik je sebijik bawak balik kikilala oiii...abis crite! :P

    BalasPadam
  6. ai..kalo ikut hati nak je aku mbik..kang tak pasal mati katak kat situ kene kejutan elektrik..sape tau dorank letak karennn mgaren..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx