16 Disember 2008

hantar hadiah untuk mira =D

petang ahad lepas aku kerja tu.. aku sempat ke rumah meera kat sukma.. nak kasi peyzen weeding mira. hehe haruslah ise yang temankan aku ke sini. akceli nak ajak zie.. tapi ku tahu dia pun sibuk dengan kzen dia kawen.. so,aku bagi wakil zie jugak la tu.. hahah~
mira ni blogger jugak k.. ni 1st time aku bertemu dia.. nice.. kecik je orangnya.. lebih kurang aku je la..cantek sungguh bila jadi raja sehari ni.. hehhe~
aku dah bisik ngan ise.. suh ambik pix aku dgn mira ni.. haha~ dah lah pergi ngan baju gini.. hahha~ terasa ganjil plak. tapi asal pakai pakai baju sudah.. kan kan? kalo aku tak kerja sure aku dah siap ngan kebaya /kurung baju cantek² cehhh!!!
aku suka pix ni.. tapi masalahnya beta tak ready lagi.... hurmmm

ni aku ambik kat dalam bilik pengantin.. sibuk je nak terjah bilik orang. hahah~ alhamdulillah upacara selamt semuanya...



note:anggap je hari yang sama ni aku dtg persandingan ceera.. kehkeh!! boleh ceera?

7 ulasan:

  1. u looked nice with the pengantin ;p

    BalasPadam
  2. siti.. hehhe makasih²

    haha terasa aku lak yang kawen gitu...


    anonymous.. yess... hehhe tq²

    BalasPadam
  3. cantik lah baju mira tue
    nampak lain dari yg biasa2
    huhu
    yang jom kawen!
    :)

    BalasPadam
  4. miszue..
    tu la kan.kalo bertudung pakai sesuai lah gitu..

    ko kawen lah dulu aku kasi can.. aku lambat lagi..wahhh!!

    BalasPadam
  5. dua2 comel...
    ambik berkat ker kiki...

    hehhehe

    bila turn kamoo?

    =]

    BalasPadam
  6. ~ salam..

    sedih plak tengok piccas mira nih. dah la jauh nak g kenduri kahwin dia. and tak wish apa2 pun lagik kat dia nih. huhuhuhu... sob2...

    selamat pengantin baru buat mira aka MC. ~

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx