17 Disember 2008

dating wif zie.. hiks!!

tuesday... aku kuar lunch wif zie.. lame dah tak kuar ngan minah ni.. semalam kita makan kat chillipepers je.. ^_^


akceli.. zie ni bagi alasan kat aku takdapat nak kuar.. eee minah ni mmg songeh bila aku hajak!!last² aku pujuk² la..then dia pun ok. gitulah.. i noe u noe lah babe!

jom kita layan dulu makan kami

haha~ siaran ulangan.. sebab sedap aku pesan mee bandung lagi... se-ri-us sedap... =D

see zie makan dengan perasaan apakah? tak dpt then nak bayangkan perasaan itu.. wakakka~ cam sedih.. kepanasan.. keenakkan.. pun ada.. hahha~


dah habis makan.. baru lah fren zie ni datang.. pipi namanya.. asal nama cam pompuan.. wakakka!! cakap orang sendiri tak hingat.. jaki?? =D zack pun boleh ma... ^_^


kita orang blah dari situ around 1pm.. pas anta zie segala.. aku masuk ofis around 1.30pm...aku nak cari keje lain la weyy.. ahakSs... tetiba!!

6 ulasan:

  1. I SUKA YOUR DRESS TOO! THANKS FOR DROPPING BY! :)

    BalasPadam
  2. wah..
    comel dua org ni..(merah pipi da lum? hehe)

    kusyuk mamam tu..
    kiki meh la sini..
    bleh jumpa blogger2..huhu
    (ngn zie sekali..hik3)

    BalasPadam
  3. tny..
    yup meh la join kt yang.. hehhe


    w digby
    heheh tq²

    shafie...
    comel ke? hehhee jumpa bloger² ke u nak jumpa kitorng.. hikss.. meh lah mai kuching...

    BalasPadam
  4. ngehngeh...thanx lalinkkkk!!!
    ekceli xda mud gilak² ku nak mkn...uuwaaa!!!!

    pala ting tonggg..hehe

    BalasPadam
  5. Hi mate ,. your blog rocks ,great job.
    I read here in the notebook forum http://thelaptopadvice.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=37 about the new netbook, but i am still keep my

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx