28 Januari 2009

aku ade ikan yeahhh

lepas g tengok movie tu..kami g satok.. makan~


cam biasalah layan mee malam ni.. amer makan mee kolok ~ *tak sempat nak snap =D

terjumpa member lama kat sini.. shukri n ajai~ lepas lepak makan.. aku ajak amer temankan aku g beli ikan.. paling lawaknya.. amer ingat aku nak beli ikan untuk masak.. ade ke? =D

aku nak g bela anak ikan ma... hehhe~

hoho~ aku beli yang kecik²..ade 8ekor=rm10 -

happy je lepas aku beli ni. hah~ akceli aku lebih suka jaga binatang ni dari binatang lain.. tapi aku tetap gak suka cuma minat tu kurang.. paling bestkan.. ikan paling kecik dari yang kecik² ni.. kat badannya macam ada huruf mana aku tau "KIE" aku nak mbik gambar tapi takleh gak.. camera den tak canggih.cuma boleh dilihat dengan mata sendiri je.. se.ri.us..tak tipu.. vangga la kejap aku kan.. hehe~ pas beli ni kami balik... hoho sampai umah around 12.15am...

1 ulasan:

  1. Wah.bela ikan dh ktk.lak mun umor nya 5thun pat pake jual.hehehe

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx