28 Januari 2009

makan chicken chop~

tilla ajak makan kat kluang station.. hheh~ chicken chop

aku alwez ada untuk temani kawan.. sekurangnya bila kita jalan² tak banyak ,pasti sikit dapat tenangkan rasa hati mereka. oppsss juga boleh kembalikan kegembiraan pada diri sendiri ma.. at least bila begini boleh lah bertukar pendapat.. sekurangnya dgr luahan mereka boleh ringankan rasa beban yang ditanggung..
hiks harus ini menu utama aku bila ke sini.. *haiyak..mata ku nampak terok arr....after lepak ² sini.. aku dan tilla dah tak tau nak kemana dah.. sempatlah g jalan² at sp kejap.. then terus anta tilla balik. hohohhhhhhhhh~ gara² sama ingin ditemani.. bukan main dekat babe nak hantar tilla balik ni.. hahha pasir pandak.. ^_^ aku sampai umah around 8.45pm jak..
tapi after tu.. kedengaran sora bapak yg baru balik dari badminton...kata tayar kereta belakang aku pancit. oiitt. masa tu aku dah landing baik punya kat katil.. mmg malas lah aku nak bangun.. so..aku abaikan untuk melihat. tapi 1/2 jam gitu..aku bangun jugak untuk tengok..sah pancit.. hurmmm =( sibaik tak keje dah esoknya(CNY) .... aku tido dulu lah yg selebihnya esok punya cerita...


4 ulasan:

  1. ko jenis yang tak reti menolak bila member ajak kuar.. =P

    BalasPadam
  2. ceera:
    hahah~ ye buat masa tertentu aku mmg tak tolak yang.. aku bosan dok umah.. =D eleh ko pun same.. pa leh buat masa ni ko dah kawen ciput ado..

    BalasPadam
  3. bangga betul bila salah satu pics outlet company aku masuk dalam blog.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx