8 Januari 2009

dapat yang baru*** horrayy***

masih lagi kat SP.. cuma ni kedai handycraft.... best...syok!! aku mmg kalo org suh aku kat sini..memang ku tahan nak belek satu² barangnya.. heheh~


apa²pun... posing itu harus.. ahhaa~ siap angkat kaki u! aku terlena oleh gelang dan rantai..akceli benda ni dah ada pun..tapi tulah.. barang² lame.. kdg² ntah kemana di taruknye..kan.! haha~ yeaayy dpt eksesori baru ^_^

oren aku ponya.......... yang kesar sikit tu.. aku kasi zie ^_^ soka lah tuh kan....

yang ni rantai.. ade bentuk "hati" wahh hijo kaler... cehh aku jarang sangat nak beli yang bentuk hati ni.. tapi kali ni berkenan pulak.. sweet gak aku pkai kan.. waakka iya kan saja deh!! =D


owhh no!! maaf mmg saya terlebih sikit kalo mbik gambar.. ahha~ akceli ni saje je nak kasi nampak apa yang aku pakai.. last² rantai baru tu taknampak ..gelang tu pulak terselindung sebalik lengan baju... opppss yang merah tu.. sis moralle yangkasi dulu la.. still saya pakai jika perlu ^_^


♥ time ni dah nk gerak g makan.. yeahhhh!! kemana lagi...nk try After3!!

3 ulasan:

  1. hehehe...mesti la mek sokka bile ktk merik gelang ya..hikhikhik

    :P tenkiu lalinkkk..mwah²

    BalasPadam
  2. redbloodsnow:
    oklah ya nak..just k rindok ati mek.. huhue.. pay juak sedih bunyi ku tok eh..hhahhah~

    ur welcum babe

    BalasPadam
  3. chantek2 nyer aksesori dier..

    (^_^)

    ::_Yanie Putrajaya_::


    *********************************

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx