29 Januari 2009

enjoy sungguh rasanya ^_^

... habis movie~ kami turun ikut tangga~ jangan ko adu akit sudah zie.. aku no hal je

after kami stil lagi nak jalan²..mmg guna masa sepadatnya le..

kami ke parkson~ mas ni lagi byk kedai² yang tak buka... tapi layannnnnnnn je..

singgah dulu untuk beli minuman~

aku mula suka minum oren ni.. saat aku kuar ngan ceera dulu~ hikss rindu la masa tu..

masa ni kami terpaksa berkurung untuk seketika..memandangkan hujan kat luar..kami ke parkson..tapi parking kat Sp~ huhue~ after 1/2jam gitu.. hujan redha kami pun blah le.. aku anta zie balik... after tu aku sempat singgah cc kejap.. hahah~ tak sudah² aku ni kan.. aku sedaya upaya isi masa yang ada lo.. =D sampai umah biar bdn den penat, den leh tido dgn baik~



note:taknak baca..tengok gmbar pun dah faham kan.. haha..so terpulang tak nak tgok pun tarak hal lah.. saya ok saja.. ^_^ hahah~ ok sekian kisah aku kuar dengan zie on tuesday lepas.. hahha~im happy

4 ulasan:

  1. yela.. oren tu. kita beli sebab dah haus sangat.. kongsi berempat...

    BalasPadam
  2. heheh nak tengok gambar jer... :)

    BalasPadam
  3. air oren tu mmg cedaapppppppppp

    BalasPadam
  4. hehehe...mls nunggu lift
    ya mbak k tanggak jak...ko alu jd model tanggak..hehehe

    :P

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx