5 Januari 2009

melayan rasa lapar.. ^_^

lepas balik keje.. aku dok paksa² zie teman aku kuar.. huhuu~ sibaek lah zie.. on kan saja.. tq lalink.sementara dia g ikut abang dia hantar my kazen kat kampung... aku merayap lah sorang g McD... nak dok sorang².. tp mud cam kaco sikit kalo duduk kat situ..jadi aku blah je.... aku melepak sorang kat pustaka..sementara dok menanti zie sampai.. hiyuuuuu

hhahah rambut stail temenggong jugah ku... hyeppp cute apa.. ehh.. sapa komen temenggong jugah tadi... meh sini tengok... sapa lagi shomel.. hahhah~

sah dari pagi aku asyik makan je.. kali terliur akan burger pulak.. biasa nya aku kan kaki ayam...
cian aku.. smlm dok layan otak² sendiri.sesampai je zie.. aku terus blah ke masja.. haiyakk... saya amat tak suka lepak masja...ntahlah,kdg² tu rimas ngan bunyi²an. tapi kadang² tu leh gak le.. tapi tgok keadaan ^_^ tapi saya nak pergi ke spring. nak *ngelayo* mungkin jumpa yang dikenan kat hati...=D

1 ulasan:

  1. ahaks.. dh..? cumel.. rambut ala temenggung itu sgt cumel..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx