29 Mac 2009

last minute kidnap zie.. =)

last minute.. aku sms zie ajak teman aku kuar.. hiks.sibaek lah mood dia ni occay~ terus je aku pecutt g umah dia. lalala~
akceli aku nak g jumpa my fren so aku ajak la zie sekali.. kami ke springggg.. (takde tmpatlain..)
masa tu aku sms kawan aku ni.. tanya dia kat mana semua kan.. "baru sampai airport" huh! ni mesti lama lagi nak tunggu ni.sibaek lah rumah dia dekat je ngan airport.. jadi,aku dan zie apa lagi ronda² cuci mata dulu la... hiks
hehhe masa ni melayan gak mamat yang tersenyum² haaha kasi can kat zie.. tapi gitu² je la. pandang-pandang- senyum-senyum ! hehe ~ aku dan zie ke hulu ke hilir.. naik turun spring tu.. hahah~

sempat mendudukkan diri kat sini lak untuk mbik pic yang cun² konon.. heeh~ hmmm mamat ni memang lambat. around 8.30pm baru dia sampai.tapi oklah.. hehe~ bila dia sms gtau dah sampai.. aku dan zie rogerrrr kat bawah dah..

a ehh... seperti padang pasirrrr.. or ambik dekat je kat ladang kelapa sawit.. hiks
haha~ poyo tol..perasaan ni. padahal ngak ada apa² tapi kok bisa nevess! =) jom ikuttt kami ke destinasi seterusnya.. lalalla

4 ulasan:

  1. owh diam2 ktk 2 jalan owh... tggu turn kmk gik colek kitak orang. balit dirikpun k. wakaka

    BalasPadam
  2. zen eizan.. aire boh majuk dakya eh.. hehehe
    lak kita kuar k hehe

    BalasPadam
  3. blogger..haruss bgambaran ok...

    BalasPadam
  4. Yang.. suka lah vest ko tuh..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx