17 Mac 2009

lepak makan di kluang station

serius aku bilang ni.. hehe~ kalo aku makan kat area spring ni.. aku mesti nak makankat kluang station.aku tak tau lah nape..mungkin sebab 1 faktornya..permandangan nya luas.. jadi aku tak terhad untuk melihat yang hanya ada dikeliling ku.. kat luar ni akuleh luaskan minda ku sekali. tapi tak gunalah ade je sturbuck..secret resepi.. tapi aku senang duduk makan kat sini. pasal makannya kot. bukanpasal sedap ke tak sedap.. tapi pilihan untuk perut aku.. byk kat sini. kalo secret resepi tu.. westren food kan.. so aku kurengggg sikit lah makanan gitu. hehhe

hurm.. ni dia nasi ayam masak merah..tp aku tengok cam nasi lemak je.. hehe tapi okalh sedap dan licin aku makan...~


senang je nak buat benda ni kan.. tpi tulah memandangkan kemalasan lebih dari segalanya terus terkalat² bila org suruh masak. padan muka.... ! hahah harini aku tak pesan chicken cop paal chicken chop nya udah lain... hummmm =(
muka ceria je aku ni.. masa nilah best sangat terjumpa lak kawan lame aku.. "apek" dulu dia kerja kat dj kat radio cat..tp sekrang sudah jadi "teacher"..still botak... ehhee~

sah sakan kitorang ambik gmbar..tak cukup pandang kiri..pandang kanan pulak.. hehe
takpe janji korang layan... haha masa ni aku memang kenyang.tapi tak kenyang gile lagi..masih boleh di turun muat oleh makananlain lagi ok.. haha~ ade teman gini lah aku.. selera besor nak makan..~


lepas ni kami nak masuk kedalam plak.. saje nak ronda².. untuk meletihkan kaki..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx