17 Mac 2009

mereka -mereka !

lapar..hungry... lapo..
hari ni kecoh sikit.. hehe paal ape? pasal mulanya zie msg kata tilla ajak makan jam1. aku plak ajak zie kuar jam 12pm. hurmm padanlah tu.. aku plan kidnap zie..12.30pm makan teman aku dulu..then jam 1 tilla datang akan hantar zie balik.. hehe adilkan. ^_^

ridzan,roland dan ismael

mula sampai tu... kebetulan mael n the geng makan kat situ gak.. aieekkk! asyik je kebetulan ni.. hehe takpe.. terus aku borak² kejap ar.! kebetulan time tu dorank dah habis makan dah. aku dan zie pulak order makanan untuk tilla sekali. thanx guys sporting ngan camera hpon ku ni.. hehe!
jam 1pm tilla sampai.. aku dah nak gerak dah.tinggallah zie n tilla je. haiyak susah nau masa tak cun nak kuar lunch ni kan. sorang 12pm..sorang 12.30pm..sorang lak jam 1pm.. hahah~
kurasa dah kuat makan arr sekarang.asal ku makan je..mesti licin.. asal licin je..habislah aku makan.. ^_^ pas mkan aku chow dulu dari dorang ni. ^_^

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx