24 Mac 2009

merayau² aku dan riza berdua!

ade lagi destinasi ni ...lom habis kisah monday ku.. heheh~


dari jumpa Eddy.. aku dan riza ke HOCK LEE.. AKU menemani riza shooping. shooping guna kredit kad wo... hmmm.. itu pun bawak sabar je dia nak pilih baju kalo tak habis dia sempat 3 helai baju.. tapi aku yala yang dok katakat dia baju pink satu tu.. tak brapa kene.yang 2 pilihan dia tu nampak ok. bukan sayan pink tu tak cantek pasal dia besar nanti kang arrrrr(nampak gumok ktk makei yahh) tapi 2 mek sokong nampak kecik badan mun ktk makei.. yey!! soping... happy untuk org ni.. hehe


habs g shopping... kami ke SPring.aku tak taulah kalo tak g sini cam tak best plak.. mesti muka kene ade kat sini kejap kot.. haha yelah dah tempat ini je yang best. yang lain nye dah jemu nak masuk. hiks...lagi² parkson..mmg aku rasa "cuak" nak parking dah.. heheh


datang sini nak minum lagi.. aiyakk mmg air je masuk perut ni tau tak. tapi riza beli je air mesti tak habis.heran tol aku camne.(lain kali bekal mineral jak lam botol ktk ya..sik bazir ehehe)


duduk sambil menunggu saat nak jumpa kawan riza. kunta kunte... hyepp nama bukan main glamo ahh!! hehe tak kurang hebatnya membikin cerita ,ye al maklom saja lah..
riza kerisauan akan keisian pada perbadanan nya.. hikhiks.. kasi je i isi² itu.. ^_^ berbalik pada fren yang nak dijumpa tu..last² tak menjadi..katanya kawan dia yang hantar.. alololo~ so,aku dan riza tukar plan je la..singgah donut kejap. pasal aku pun dah tertagih ngan donut almond tu.. hmmmm aku tapau kan...

pas beli segala ni.. aku dan riza bersedia untuk balikkk.... riza hantar aku ke boyan dimana kereta aku kat situ.. then, aku pun blah ke rumah terusss... ^_^ so, monday glory! ehe~

3 ulasan:

  1. Adehhh²...jeles indah mek nengok ktk kuar huha² WITHOUT kmk...nak balas dendam lak ah...hahaha

    lariksssssssssssssssss!!!

    BalasPadam
  2. zie.. oii boh jeles indah oii.. kan ria ko kuar without me.. yahhhh.. sikda mek jeles pun.. hehehe larikkkkkkkkkkkkkkkkssss

    BalasPadam
  3. duhal kitak pegi sia juak Ki. ptt la. mun tauk tek sms jak lah. instinct lom kuat mengesan ktk. hahaha...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx