22 Jun 2009

haa.. Kawen la ni!!!

bingit wo telinga nak dgr org asyik ckp soh kawen. Adohhh tau x jiwa aku ni siksa dgn itu soklan.

Lantak ar kalu mereka2 itu nak kawen. Da smpai j0d0h mereka.nak wat cmne. J0doh aku xsmpai lagi.. Wat 2 do~

Ni urat saraf aku ni da palau ngan s0klan ni. Argh ingat senang ke mantain nak single ni.kehkeh tetiba*

Lagi sakit jiwa aku bla fikir kau,kau,kau dan kau. Bleh x kasi aku enj0y dulu. Da jumpa j0d0h.kawen ar. *tensikan mud aku je ptg2 yg panas ni.

Utk pgetahuan.. Sya xla stres kwen lambt pun tp rimas,lemas ,mampas je dgn s0klan gitu.

Hohoho.hahaha euyy,naik meter api dlm badan den ni :p

10 ulasan:

  1. biasela tuee:P
    papepon pekak kan tinger hehe :)

    ^___^ sabar:)

    BalasPadam
  2. hee.. saba2.. org2 mmg salu sebok lebey, kalu nk tlg byr belnja knduri kawen xpela jgk. =p

    BalasPadam
  3. hahaaa..
    samer la kiter.. ;p

    asal mmbr kawen jer msti perli kite kn.. ;p

    BalasPadam
  4. hahaaa..
    samer la kiter.. ;p

    asal mmbr kawen jer msti perli kite kn.. ;p

    BalasPadam
  5. bese laa tuh..soklan standad..t da kawen kua plak sokln..bile nk ade baby....hurmmm

    BalasPadam
  6. yea...i know how u feel...wakakakakakakaka

    BalasPadam
  7. hehehe adat la tue...nanti bila dah kawen soklan bertukar lak bila nak ada baby..bila dah ada satu tanya lagi bila nak tambah lagi...pehhhh memang letih nak layan soklan2 sengal cam nie...pekakkan telinga jerk la...

    BalasPadam
  8. xpe kiki..
    t sampai jodoh kawen r..hee

    buat tatau je. :p

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx