21 Jun 2009

selamat hari bapa untuk bapak²

happy father's day to bapakku..


-bapak aku tegas.. sumtimes tu,rasa cuak kalo nak gtau ape², hiks.. tapi itu dululah..sekrang ok je. tapi aku bukan jenis yang manje² ngan bapak. mmg jenis yang segan jugak arr.. takut pun ade.

-tapi cara gitu tunjuk dia sayangkan kami. kalo tak kerna ketegasan dia..mungkin aku ni bertambah kedegilan =D. suka balik lewat.. coz bila aku stress.. aku tak brapa suka nak balik awal kat umah.pas kerja aku mesti jenjalan dulu.cukup time tu aku balik.eeh.. ni kisah bapak ke kisah aku? haha cut!!

-bapak aku jenis yang tak leh duduk diam.kalo dulu dia kerja kat hospital. skrg ni dah pencen.. mmg kerjanya turun ke laut. bila habis je tangkap ikan. rehat jap..ade je dia nak buat.. kalo tak main badminton..g kebun.kait jala.. or bersih kawasan ruamh.tersangat jaranglah kalo nak tengok dia tak goyang kaki..tangan. habis kuat pun time leh tengok dia rehat.. masa tengok berita. hmm... kalo dah letih dia kan masukbilik.. rehat arr.

-cuak oooo kalo dgr tetiba bapak aku marah! mau nye terpaksa nak berdebukan diri dalam bilik ...

-kekadang dia juga suka berkaraoke kat umah =)p.ramlee nye lagu lah.. tak pun dangdut indon tu ok!

-gemar bersukan.

-bapak. i love u. even rasa segan nak gtau depan² kat sini jadi lah.. =D
even aku ni anak paling degil dlm korga.tapi tetap hormat lagi orang tua. =)

-semoga panjang umor.. murah rezeki.. sejahtera hendaknya. i love u bapak.

.............................selamat hari bapa untuk semua bapa² yang ada.

2 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx