19 Jun 2009

perut aku hari² menjamu kfc

hari ni aku try nasib nak sms ajak zie makan. mane taknye.. dah brapa kali ajakan aku di tolak. dalam hati mula berbicara..kalo tolak gak kali ni.. lepas ni taknak sound nak ajak² lagi.. hohooh majuk beb! =D
tapi.. alhamdulillah sms yang aku dapat tidak mengecewakan.. haha~ kalo tolak tersentap juga zahir dan batin aku.. hikss! kami meneruskan perjalanan ke kfc. yelah nak rasa ayam baru tu kan. akceli aku sebelom hari ni.. dari isnin aku makan kfc jer. huhu kalo tak tengahari..petang.kalo tak petang tengahari.serius.. kfc je faham rasa hati aku sekrang ni. mak aiii..melepas rasa ngan kfc lak.. =D (ok² takmo cita sedih² =)

disaat menunggu pesanan siap..



... kfc sarawak plaza....
cuaca yang panas sekarang ni mmg bikin sakit kepala. macam² sakit pun boleh serang. lagi² aku masa ni, mmg langkah berjaga² untuk tidak terkene migrain. hioooho~


-rupanya minah ni dah santap dulu kat ofis. demi nak jaga hati aku dai kene gak kuar.. hihi yela,ko kawan akukan.kerna ada tau dlm masa aku weng² ni.kang aku weng² tak betol kang..payah! hahha~ =) dahlah lame tak hangout same... rindulah kan.

camne lah agaknye kalo kat umah aku ade kfc gak ye. maunye aku sihat yang tak sihat. yelah makan banyak..tapi penyakit kalori ayam byk sangat.. mau² berpenyakitan. puihhhh~ jauh²kanlah aku dari penyakit.. =) amin

ceria ka? plastikkkkk
adoiiii!!





6 ulasan:

  1. sedapnye...ngeee

    btw suke pica 2nd..
    dua2 sweet.. :D

    BalasPadam
  2. selagi mampu yang, makan je la. :)

    BalasPadam
  3. tiap-tiap hari kiki mkn kfc ?

    x jemu ke ? hohoho....

    nnt kalau keiroro g sarawak boleh la belanja KFC erk... XD

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx