18 Jun 2009

mestilah rindu ngan cecep ~

dah lama kan aku tak cita pasal cecep.. hihi
malam tadi cecep dok main umah mak ku.. pasal akak aku keje petang.. balik malam. jadi aku layan cecep ,ijan,sharel untuk tengok cita karton. hii pae lagi tom n jerry lah. =)
ya ampun.. muka cecep... hahha~ akceli time ni mata dia dah ngantok dah..tapi still lagi nak nengok tv. apa lagi aku terus kaco² mbik gambar...

nahh.. hambik ko "melelehhhh" hahahah



muka redha cecep.. aku suka gtau cecep ni.. "nak gigit buah epal" epal tu pipi dialah... kraooopp!!
sekali dia mengganas.. aku suka ejek gigi dia tak lawa... hahha~

gitulah.. malam tadi aku tak bersarang sangat dalam bilik. malas melayan perasaan. aku layan tv je. dan nasib baiklah ade orang prihatin untuk hiburkan hati aku.sudi menelefon beta.. kuang²...! siapakah?! akan disiarkan bila kami sudah ketemu nanti. hahahahh~ wat suspen je kan..? =D aku tido awal la malam tadi.. sekarang alhamdulillah dah kuat dah,cuma kadang² rindu itu datang menerpa. dan ingin menemuinya... ='( hoho.. tak mo sedih.!! aku mesti kuat! sekuat otomen.. =D



update: http://photobicaraku.blogspot.com

2 ulasan:

  1. pp dia buah epal ek..hehe..
    sy suke pp :pp

    BalasPadam
  2. hye, chumel nye dak 2...
    haha.. yg besar 2..
    followed u~
    btw, u model ke?

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx