29 Oktober 2009

2hari berturut² lunch dengan zie =]

hari rabu.. aku yang terhegeh² sms dia nak ajak dia lunch.. :P
mula²nya pengen nak makan butter chiken rice.tapi memandangkan jam cam lewat je nak ke TJ.. confirm nya banyak yang dah ke bazaar food tu. lunch time kan... so aku dan zie pilih nak g KFC jer.. lame dah tak jenguk uncle white aku tu :P

-zie yang pucat lesi tapi still gigih menemani aku -
aku yang harus secerianya bila dapat mam kfc.. sodap tu.licin beb..! nak kata lapa sangat tak lah..tapi hari tu still boleh masuk even dah kenyang..


****************************

hari ni..khamis..aku plk dapat sms dari zie.. yangterhegeh² ajak aku lunch! hahaa katanya pengen ayam penyet. aku memang jenis yang tak banyak songeh.. asal takde hal. confirm on je bila ajak kuar. ginilah... zie teman aku..aku teman zie. sapa lagi yang sudi menyerah diri nak menemani kawan.. nak harapkan kekasih.. masing² jauh non disana. opssss!
kali ni harus ke "family cafe" kat tempat zie selalu menikmati ayam penyet ni..

huhu~ kalu singgah kat sini.. mesti hati saya berdebar². ntahlah...tetttt.. 4get bout it.!
zie makan sorang diri je. aku tak mamam..sebab?? -sebabnya aku dah kenyang. pas makan mee goreng kat ofis. hiks pasal kebetulan pulak ado uncle ni yang sudi belanja i makan.. masa tu baru dapat sms zie jugak. so..aku makan je laaa dahulunya. tapi aku tetap teman makcik ni makan...



Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

1 ulasan:

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx