30 Oktober 2009

GENTING @ CRADEL ROCK

fuhhh ceera ajak singgah dulu ke cradel rock untuk ambik gambar kat sini. fuhhhh kat sini merasa kesejukan nya.. shukeee aiii OK!

cuacanya panas tapi anginnya sejuk... =] so 2 perubahan yang saya lalui datang kesini. boleh kasi sunburn juga ni kalo lelame tersidaiiiii kat luar.. hikss


masing² sibuk kuarkan camera.camera aku ngam kat sini battery habish. malam tu lupa nak charge.. huh! sibaeklah camera² yang lain ader...

pada yang belum singgah kat sini.. datang² lah ye.. syokkk oh! *tetiba jakun.. hahaha

detik indah bersama

ehhh..mana pix tolak batu ni tak ado?!! -hmm

-suka pix ni-

-kalu ceera tgok pix ni mesti dia pokpek badan dia yang semakin mengembang. opss rasanya salahkan camera onal ni yang? hihii u tetap cun walau bakal membuncit nanti- switttt!

kalo tak gamba bertiga..berdua.. kalo tak berdua.. bertiga.. hmm berempat?? takrahhh...

ok.. dah puas hati posing sana sini.. kami gerak untuk menuju ke puncakkkkk! tak sabarnye euuu.... genting buat saya neves!

-finalist ratu genting-


-yeayyy! debaran semakin hampir.. harus saya jakun bila pertama kali jejak kesini! ;p



Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

3 ulasan:

  1. Hope you and your friends enjoy the trip to genting.

    BalasPadam
  2. bulan depan aku nak manjat g genting pulak hehee

    BalasPadam
  3. cantikk arr tempat niee... baru ker tempat nie sis? *tu menunjukkan dah lama I tak pegi ke genting*

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx