27 Oktober 2009

Kami ke MUZiUM NEGARA =]

Oh ya.. nak gtau jap.. ade yang tanya nape Rm19. mahal? sebab..perhentian bus semua ada 26stations. so,anda leh turun naik ikut suka hati anda.. dan tiket dia boleh dipakai sehingga jam 7pm. tapi tiket tu hanya boleh dipakai pada hari anda membeli nya shaja.


OHH.. kalo diikutkan memang nak turun je setiap station. tapi masa kami terhad.so,kami singgah dulu di MUZIUM NEGARA.. =)


at last... dapat jugak aku singgah ke sini.

layan pix² k.. kali ni biar muntah korang tgok gambar..(aku kehabisan idea nak mengarang ni)


punyalah panas ok.. nasiblah migrain tak datang menyerang. coz panas memang selalu wat aku sakit kepala. kalo takat pening.. ok je lagi.. lalla~

-syoknye...

haha~ kesian onal asyik wajah dia yang hilang..^-^ naaa berempat..


mula²nye kami sakan mbik pic kat depan keretapi tanah melayu ni.. dh puas hati kami gerak plak kat dalam...hmm apa ya ade kat dalam.. ^_^


takde menda sangat pun kat sini.. suma adelah.. kereta antik.. barang² bersejarah. tapi kami tak sempat masuk dlm muzium tu.. sempat main² kt luar ni je. melihat kanak² bermain permaianan tradisional orang kampung².. main getah.. main"sengkek"-tak tau nama dlm b.melayu.. hikss main batu seremban..pun ado...



aktiviti.. byk mengambil gambar jer.. =)

-lawa kn pix ni-


haaaa.. ini main "sengkek" yang aku gtau tu.. cepat gtau apa nama dia eh? :P

lompat²...terkangkang.. lompat² terkangkang.. wakaka~ lawak je.. tapi vangga sebab pix ku chantekkkk :P

yeahhh!! done~


dah terikut tegak si Onal.. =]

kalo tadi tak banyak pix ngan onald.. siap nak juga mbik pix kat tangga ni.sungguh berdrama ok!

masa dok snap² kat sini.. bus pun sampai... so kami gerak ke destianasi seterusnya lagi...

puas hati jalan kat situ.. tapi lepas ni ado lagi tempat yang harus disinggah.. perghhh mestiiiiii sakan lah pasni. :P panas² pun panas lah.. bukan selalu berpanas ngan onal ni.. hiksss

-merehatkan..memikirkan... keredhaan-



Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

10 ulasan:

  1. cantekk
    betsla n aek bas tu yg
    aku nak naek lak nanti ahahha

    BalasPadam
  2. lily :] kan.. pakai camera canggih gitulah hasil nya kan..


    miszue: yang naik yang.. besh tau.. kalo boleh singgah je suma station tu. bru puas hati :P

    BalasPadam
  3. cantik semua pic2 tue..tapi yang paling cantik gambar yang nan onald..ehem2 ada ape2 ke?? :P..
    'sengkek'nie rasanya main teng2 tue kot...

    BalasPadam
  4. hehe tq =p
    Oh teng2 eh kalu smenanjung pggil? Hehe

    BalasPadam
  5. huhuhu... cantik2 lar gambar kat dlm entry nie sis! I loike the idea! :D

    BalasPadam
  6. tak syak lagi..kamu terel bergambo...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx