27 Oktober 2009

naik bus "hop on hop off" KL

akhirnya mereka ajak aku rOund satu kola Lumpo.. naik 'HOP-ON HOP-OFF"

tiket sorang RM19.. so,kami mula naik bus dari station 6 (area bukit bintang)


lame juga nak tunggu bus ni sampai.. aku harap jumpa bus yang ade ruang kat belakang tu.leh ar ambik gambar dengan besh kan.
nasib baik ada mimi & ajim.. kalu tak pemalu jugak aku ngan orang sabahan ni.. (pemalu la sangat !wakaka~ sementara tunggu bus sampai.. harusla dorang ni tangkap² gambar. aku yang membaa camera pun buat berat beg je. bukan diguna pakai sangat pun. tapi oklah untuk tatapan sendiri kan..=]

dh rasa cam kat stadium sepang lak rasanya.. (pergi pun tak pernah tetau je rasanya.haha) dah lah panas gilos.. nasib baikla aku ni tak lemah tenaga... semangat je nak tunggu bus sampai..
ajim ♥ mimie
ceh.. nampak sangat dowh aku shy² cat.
sopan je duduk sebelah onal. nasib baiklh onal ni jenis yang slumber ya ya~ kalu dia kucing jantan malu.. perhhh.. lagi la aku macam kura². hiks...

dalam setengah jam gitu.. barulah bus tu sampai. tapi kecewa sikit lah aku. bus yang bumbung terbuka kat belakang tu takde plak. ishhh.. sooo.. naik je laaaa...


ingatkan untuk dengar lagu..rupanya maklumat tentang persinggahan bus ni. 6_^ macam² bahaso ado..


...so..kami meneruskan perjalanan..kemanakah kami ingin singgah... jommmm tunggu selepas ini..:P



Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

5 ulasan:

  1. best gak kan dapat naik bas tu round2 kl...tapi pehal mahal sangat tiket tu?

    BalasPadam
  2. berbaloi x?
    bas kotor x?
    lame x nk tggu bas kat stesen2 lain?

    BalasPadam
  3. wah bestkan dapat naik bus tue...tapi klu datang dari luar best la kot..klu dah memang dok kat area kl nie..huhuhuhuhuhu...

    BalasPadam
  4. haha tu la pasal yang. Tp kalu yg suka ronda2 tu msti suka =]

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx