20 November 2009

EN.KERTAS bisa terbang dengan ringan ;]

KENAPA?
kenapa lelaki ini ada dalam belog saya?

hiks..beliau ni kawan setenet sahaja. dari saya bergelumang dengan MYSPACE sampai lah ke FACEBOOK.

saya kenalkan:- ini AHAMAD EMRAN (seiras je rupanya dengan Engku Emran =]

tapi rakan² setenet lebih kenali beliau sebagai ENCIK KERTAS(encik kertas yang comel)




OKay².. memang teruja bila melihat beliau dengan aktivitiNYa.

waktu dizaman myspace saya kenali nya pada camera..^_^
bila sudah di facebOOk.. terjah sana sini.semakin banyak percubaan yang tergayat didunia di try. HEBAT. dia buat saya KAGUM dan cemburu.

Dengan kemampuan yang ada. itu boleh merealisasikan keinginanNya.

YUP. saya juga PENGEN.. kehkhekh~tapi dalam mimpi sahajalah. atau pun bisa dilakukan kalu tak sayang nyawa. ahahh matilahh. kat sini mana ada sukan xtrem ni yang selamat untuk dicuba. sukerela tu ada tapi tak selamat untuk dicuba banyak.. =]


jOOm²..

saya tak dpt nak tunjuk pix saya dalam angan² itu. jadisaya wakilkan encik kertas ni. korang bayangkanlah aku yang ingin terbang dan terjun berani hidup itu.

perghh TABIK lah kat mamat kecik tapi kental ni.

-skydiving-

wahhh... saya tau dia dah berkali try tapi kegayatan itu masih lagi... tapi dia selalu menjeleskan saya dengan perkataan "BEST" -huh! ;p

dalam hati berkata : i believe i can fly



-indahnye kalu saya boleh menikmati bagaimana burung terbang. =]



OKay² yang ni pulak


-bungy jumping-
tengok pun rasa macam serah nak mati lah. tapi kalau semua keselamatan di tanggung hidup. itulah saat yang paling harus dan patut dirasai. kalu begini rasanya.. pasti tak banyak kes bunuh diri terjun bangunan. trust me! ;p kesedaran untuk hidup lebih indah bunuh diri.=]

-scary but puas hati- kan en.kertas? apa kah yang kamu fikir bila terjun masa ini kan.. hiks

banyak lagi beliau try. tapi haha~ hanya 2 ini saya ingin nak cuba. kalu lepas cuba rasa suku rasa mati tu.kali keduanya kita pertimbangkanlah..wakakak~ tapi beliau memang buat saya syOk sendiri.bukan kerna kehenseman or kekiutannya.. itu memang wujud dan diperakui oleh mata² seorang perempuan.. tapi saya teruja dengan keberaniannya. perghh gila lah kamu encik kertas. saya juga mau crazie like yOU.

boleh saja add dia di fesbOOK... = Ahamad Emran / ahamademran@hotmail.com

(encik kertas.. soli moli ya. saya guna photo²anda kerna kamu buat saya kagum dengan kebolehan untuk menjeleskan diri saya =]

3 ulasan:

  1. o0o i knew him at myspace... hihi..

    BalasPadam
  2. yup. He"s nice person.
    Saya jg suka akan kekashnya. Gojes couple :p

    BalasPadam
  3. ya allah gila xtreme kan..ngeri...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx