20 November 2009

sedang merelakan kenyataan

ada jodoh tak kemana...tapi manusia selalu menolak jodoh
.sendirian aku berkata.

Kita takkan ada jodoh kot.
Kau boleh senyum sekarang sebab..
akhirnya aku sudah hampir give up untuk tackle kau lagi..



siapa aku nak tentukan jodoh? tersentap lakuku..
menghela nafas panjang tanda aku merelakan nya...





berlari.kuar jauh dari mimpi.
menembok batu besar.
tertutup celah cahaya.
biar gelap.
gelap itu kuat.
menyelimuti ruang.
pasti ada sinar.
esok pasti menanti.
tersenyum aku damai.
gembiralah kamu
itu mungkin.


-jemariindahku-
11:11










6 ulasan:

  1. suka la baca u punya ayat2 jiwang ni..sebab i jiwang..hahaha =P

    BalasPadam
  2. cik BY. =] thanx you.
    segala ayat harus kene dari dalaman.baru ia boleh menjadi ayat yangjiwang untuk anda. hahah~

    pendek kata; ada insan sudah sedia dengan kelebihan berkata. ada insan belajar untukberbahasa. yang kedua itu adalah saya =]

    BalasPadam
  3. ina.. i like juga pada photo kamu =] suwitttt

    BalasPadam
  4. jangan cepat putus asa..selagi dia masih belum milik siapa2 secara kekal.. :)...

    BalasPadam
  5. PL : =] saya hanya mampu tersenyum dengan kenyataan anda.

    tq =]

    kita tidak memiliki sesiapa pun. perjalanan kita hanyalah keseorangan.itu yang pasti.

    -hamba duniaNYA.

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx