17 November 2009

KFC yang enak

semalam sempat kuar petang gara² terasa nak makan KFC.

haiyakkkk.. katanya mau istirehat dirumah sahaja isnin. tapii terpaksa seehhh saya keluar..

mula² tu nak tengok muvie. kebetulan keluar jam 3.++PM ceritanya same je cam minggu lepas. ade pun 5.30-2012. tapi mals nak tunggu.. dan malas nak balik lewat.. so.cancel je lah...


jadi..saya pun turun untuk makan sahaja. kali ni tak tapau pun. merehat dan mengenyang sendirian di KFC at parkson.



lepas makan tu.. rasanya cam nak pergi karoke.. tapi bila saya sms divia.. katanya dia baru je sampai umah,..hhOOOOhOO.. melepas nak melalak ni.. wakaka =]

makanya... saya ronda² saya lah kuching ni..hujan yang besh,dingin jer semalam..


6pm lebih tu sya udah berada dirumah.nilah gara² baca status orang kat fb..cakap makan kepci².. saya punnnnnnn terikut sama.. lalala~ janji konyang... kan? =]






....just follow d flow & i follow you =] ....

2 ulasan:

  1. lapo ar tgk kepci..nieh ..

    BalasPadam
  2. makan ajak2 kelak jadi mcm tong susah nak kurus balit...

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx