5 November 2009

yeyye i dapat baby girl =]

yeyeeeeyy me!! -haha not me ah... =]
at last.. akak ipar ku(kak ita) telah selamat melahirkan anak tengahmalam tadi.. =]
nak tau tak.. abang n akak ita kawen dah hampir 10tahun/9tahun (tak sure) baru sekarang ade rejekiiiii dapat anak.. alhamdulillah syukur..


dulu bermacam² usaha dilakukan. tapi semuanya takda hasil. mungkin disitu ada hikmahnya kan. =} so.. untuk mereka yang lambat juga tu.. bersabar dan berusaha lagi dan lagi..eceh².
tapi kan.. kalu tak silap aku lahhh.. ini kalo.. dulu my untie pergi mengerjakan haji.. ntah apa yang dia belikan untuk akak ipar aku kat sane.. itu mungkin sebahagian dari nya kot. tapi serius aku ni lambat nak tau bendalah macam ni. kalu dengar pun.. tahu apa yang aku dengar je. takde nye nak kepochi. tapi nanti i nak taulah.. nak tanya kat mak.apakah itu. berkat orang kata..barang dari suci mekah.. sejenis"makanan" lah tak pun 'minuman' kot.. untuk menyuci yang dalam badan.


hmmm.. chop. taknak buat andaian.kang salah menyalah je cita aku ni. nanti kalo dah dapat maklumat i gtau lagi.. hiks. tapi mungkin dah rezeki dorang dapat anak setelah sekian laha berusaha kot.. kan.. =] so... korang² yang dah kawen tak dapat anak tu.. janganlah ngade² bagi alasan nak anak.. then kawen lain. hmmm kesian bini.. dahlah stress lambat gitu.. lagi dok menambah stress ..nak kawen lain. cettt..


so... tak sabarnya nak jumpa anak buah aku dan satu² generasi dari abangku.. =]


saya pun nak adajuga anak sendiri...asyek je anak buah.. hiks (tetiba)
-yeerr..sapa tak nak ada anak. yang pasti montel boleh digomelinnnn dan di tiommm² dengan puas.. =] hiks.. chopp!! verangannn~




Lots Of LOve : ladykiki \(*,*)v

1 ulasan:

  1. kiki..
    tahniah ye untuk abg you.
    hmmm..berangan tak salah..
    tapi diiringi usaha sekali lagi best..

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx