10 November 2010

malam getaran jiwa sainsku!

HOHohooo.. bila masa nak update belog..saya tak tau mana satu nak updatekan dulu.
ituww la lame sangat tak mencatit kat belog. ngeeeeeeeeeeee!! fadan mukaaa..


ok² saya mulakan kisah ahad lepas lah k.. :P

petang ahad tu saya dari SMS dari yana..
yang bertanya saya free ke tidak malam karang?
nak ikut dia pergi dinner ??

fuhhhhhh.. saya mula lah dok terngiyang² memikirkan nak ikut ke tidak.
memandangkan pada siangnya saya tidak pergi kerja.. disebabkan sakit gigi...
belah petang tu dah ok lah kan.. :P

so saya terima lah ajakan yana tu...

kemana?? OHH ke DEWAN UNDANGAN NEGERI(DUN) tapi ni kat DUN lama...


............... tetttt..tikk..tokk.. masa berjalan..

bila dah jam 6pm lebih tu saya mulalah bersiapkan diri.

bukan tau nak pakai apa pun.. hmm kurung ke kebaya.. ??
sanggul ke lepas rambut ni?!!

hmmmmmmmm.. kemas punya kemas ..siap jugak.

Dalam 6.30 gitu saya gerak dari rumah.... cam biasalh nak turun dari rumah memalam begini.. kena dengar syarahan bonda ku dulu.. hmm akak aku mulalah nak kata aku kuar gi dating.. haiya... orang cakap betul..memain pulak kan. apa aku buat salah..salah..salh dimata mereka².. sabau je lah.

tapi saya tak kisah... dah sememangnya saya ada dinner wiv "MALAM GETARAN JIWA SAINSKU"

budak² sekolah sains punya dinner lerrr... !! eh kenapa saya terjemput...? sebab yana dapat undangan free dari ofis dia.. so..dia takde teman... saya sedia temankan. ;P


.........seperti yang dijanjikan.. kami betemu di DUN..

semeja lah dengan ofismate dia.tapi ofismate dia tak ramai yang datang.. hanya sorang. nazira. nazira pun bawak teman. =) so layan dulu foto² kami. :P



table kat depan ok.. sebelah ngan table VIP gitu..

seperti biasa segenap ruang nak mbik gambar.. hahah

datin-datin :P
lepas je makan² kami pulang.. datang untuk makan je.. kata dinner kan! :P
tq yana.. kalu dapat jemputan lagi.sila ajak saya lagi :)

2 ulasan:

  1. best juga jadi awak kan merata dapat berjalan apa-apa pun bandar kuching mmg cantik tapi kan saya x der guide la masa pegi sana lain kali awak jadi guide boleh ke ? --malaysianoutdoors.blogspot.com

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx