2 November 2010

suprise bufday (isz) !!

sejak 2 menjak ni.. saya sering kuar bersma riza.

27oct adalah hari jadi isz... !!
masa ni riza nak suprise kat isz.

fuhhhhh.. sangat penat bila berlakon.. yelah takut terkantoi bagaikan..

pada jalan ceritanya.. riza hanya sambut bersama isz sahaja....

kami yang lain.. adalah pelakon extra yang sangat penting.. :P

so.. kami yang lain berpakat untuks ampai dahulu dari mereka berdua.

padahal saya bersama riza dari rumah...tapi saya turunkan riza satu tempat..coz isz nak jemput dia.. hihi.. saya pula terussssss ke PIZZA HUT jumpa yang lain²nya...


hahahah.. ini dia muka orang yang terkena.. =)
ini noni dan godeng..pasangan kekasih :P

iszz..selamat harijadi.. ngeeee 28years oredyyyy
me dan riza.. saya datang sendirian.. bf takdo.. :P
--isz,riza,me,noni.arol dan godeng...( godeng ni gf dia dok miri.. so tak dapat nak join)
..ngeee cantek sudah rambutku panjang.. ..wahh ooppss!

suapan dari bakal tunang.. :)

friends

ok.... malam tu saya balik lewat.. jam 11.30pm baru sampai rumah.. kene follow saya punya abang ipar.. nak balik sorang takutttt..jalan gelap!!:P

2 ulasan:

  1. akak klu nak arrange tuk suprise, sementara nak menjadi tu jantong ku berdebar debar beb ..

    BalasPadam
  2. comelnya pasangan kekasih yg celebrate birthday tu :)

    BalasPadam

terima kasih ;)

klik iklan ini..macam² menarik!!

nuffnangx